tirsdag 27. september 2011

Lyskroner

Jeg har sagt til min kjære at for hver en krone han legger i annlegg og høytalere skal jeg bruke på lyskrone, hihi - rettferdig det vel? ;-) Det finnes jo utallige lyskroner i alle priser og varianter, her kommer et lite utvalg 








Bilde nr 1.Bohus 999,- / litt liten etter min smak, kanskje noe for soverom eller gang? Fin pris
Bilde nr 2.Bohus 2999,- / Nydelig lyskrone fra bohus som er en av mine favoritter - kanskje over spisestuen?
Bilde nr 3.Bohus 2999,- / Kanskje ikke helt min type, men utrolig flott der den måtte passe inn
Bilde nr 4.Skeidar 2999,- / Flott og spesiell lyskrone, passer flott i entre?
Bilde nr 5.Skeidar 2999,- / Min absolutte favoritt som jeg har planer om å kjøpe meg :-)
Bilde nr 6.Skeidar 998,- / Synes denne er råkul til å ha på kjøkken
Bilde nr 7.Skeidar 498,- / Billig og stilfull, jeg vil ha en sånn på soverom


Hva var din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar